lördag 10 september 2011

Isolering

Så fint väder ute. Kaffe ute även denna morgon (och kanelgifflar).
Hade jättesvårt att somna inatt. Klockan var närmare 4 innan John Blund besökte mig.

Jag önskar att jag kunde ta mig för att göra något idag, men vet inte om jag förmår mig. Jag har totaländrat mitt liv dom senaste månaderna. Förut kunde jag inte sova längre än till max 10, sen fick jag panik och tyckte att hela dagen var bortkastad.

Min nyktra vän A, är på mig och tycker att vi ska hitta på något. Jag vill, men samtidigt vet jag hur svårt jag har att ta mig för. Bara att ta mig till AA ett par kvällar i veckan, tar stor energi.
Jag vet att det inte är bra att isolera mig helt och hållet och att jag skulle behöva ta mig över tröskeln. Jag ska. När jag är redo.

Imorgon vill jag åka på auktion. Jag är ute efter ett gammalt soffbord, som jag kan göra om till lite shabby. Jag behöver ett projekt att arbeta med, för att skingra alla tankar.

Önskar alla en fin lördag!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar te-kopp ^^
Ta den tid du behöver gumman. Världen ska ingenstans, den finns och väntar på dig när du är redo <3