lördag 24 september 2011

Småkryp

Jag tänkte att jag skulle göra en fin höstkrans till min ytterdörr. Efter att ha kikat runt lite på höstkransbilder, tog jag med mig hundarna ut i skogen.
Plockade en kasse full med grönmossa, kottar och nypon.

En höstkrans, hur svårt kan det vara??

Det var skiiiiitsvårt! Och alla dessa småkryp! Fick liksom ingen ro att sitta och binda en krans, samtidigt som jag skulle hålla koll på miljoner olika sorters äckliga kryp, som kom från mossan.

Måste nog inse att jag inte har någon skapartalang heller.


Jorå så att....
Fick i alla fall en skön stund i skogen.

Jag är så extremt sugen på godis. Såg att min dotter hade en påse marschmallows på sitt rum.
Oöppnad.
Hon är inte hemma.
Hmm...
Nej.

Ska i stället göra i ordning en smoothie på Lidls sura bär.
Hörs senare!

Kram!

Inga kommentarer: